söndag 8 februari 2015

Effektiv helg

Kanske kan bli kompisar ändå? 

Oj vilken effektiv helg! Lånat en bok av en kurskompis som inte kommit än trots jag beställt den för länge sedan för att kunna skriva en uppgift. Hon behövde tillbaka den idag söndag så det var bara att skriva på. Förutom det har jag hunnit med dubbeljobb i fredags och lite kattbebisgos. Lördagen var det sovmorgon! Och lunch med Vicktoria som blev att umgås hela eftermiddagen tills jag i stort sätt skulle iväg och jobba. Skrev nästan klart uppgiften inatt när jag kom hem från jobbet resten gjorde jag imorse. (Klar två dagar innan sista inlämning!!) Söndag var även den välplanerad. Skulle lämna tillbaka boken så passade på att spendera lite pengar på kläder innan dejt med Jessica från Sociologikursen var inbokad, en lunch som övergick i fika. Sånt tycker jag om! Kvällen har spenderats med gostjejerna! En toppenhelg helt enkelt! förutom att jag saknar hjärtat lite.. 




Inga kommentarer: