lördag 4 april 2015

Glad påsk!

Tror min telefon sjunger på sin sista visa tyvärr.. kommer inte åt bilderna och slukar batteri som aldrig förr.. Men! Har lite update angående mina skjortor som varit på vift.. igår när jag kom till jobbet så hände de där? Nytvättade? Haha alltså jag orkar inte. Någon har alltså tvättad dem och hängt tillbaka dom? Tack till denna snälla människa!

Förutom att skjortproblemet är löst så har jag igår fredag jobbat lunchen på jobbet, tog en promenad med Becca i det fina vädret och avslutade dagen med middag ute med tjejerna! Det där med att vara ledig en fredagkväll är riktigt lyxigt!! Idag startade vi tagen med ett killer-pass på gymmet. Kommer antagligen inte komma upp ur sängen imorgon.. sitter nu på jobbet och inväntar matgäster... är nämligen ledig ikväll också!! Den lyckan är total!! Men först jobba lite till och bjuda syster och hennes kompis på mat innan jag ska festa loss med brudarna ikväll!!

Glad Påsk! Och hoppas ni får en fin lördag!! 😊🐥

Inga kommentarer: