onsdag 13 mars 2013

En god apelsin..


Hade planerat att slipa stolar, ta en långpromenad och att städa idag. Så blev det inte riktigt. Hjärtat vaknade och kände sig inte så bra så han stannade hemma och fortsatte att sova när han stängt av klockan som ringt. Vem kan gå upp då när man egentligen inte har några jättestora måsten!? Jag gosade såklart ner huvudet på hans axel och somnade om jag också! Efter några timmars sömn till, frukost och oth tog jag till slut tag i stolarna trots allt. Blev dock ingen städning eller långpromenad. Men så fick det bli idag! Tänkte även vara duktig förut och göra en tonfisksallad till matlåda tills imorgon (då jag inte hinner hem och äta lunch mellan två jobb). Plockar fram allt och ställer det på bänken och tänker öppna både majs och tonfiskburken MEN! Inte FAN har jag någon jäkla konservöppnare inte! GAAAHH!!!!! Blev ingen sallad där inte.

Just nu! Målar jag naglarna och tittar på "Mia på Grötö". Har tagit mig en långdusch och avslutar dagen med en apelsin. Imorgon.. Jobb!





Inga kommentarer: