tisdag 5 mars 2013

Puuh, andas ut..

Oj vilken lång dag. Började med att vakna av ett samtal, vikarepoolen för barnomsorgen. Jajamän, jobb på dagis på förmiddagen! Hem snabbt strax efter 12 för att slänga i mig lunch för att sedan fortsätta med annat jobb på eftermiddagen. Cykla hem med racerfart efter stängning vid 18 (har sakta men säkert börjat cykla igen efter vintern) för att ge kissen mat och mig själv en banan innan det bar iväg till musikskolan för att spela i två timmar. Hade för övrigt så bråttom på lunchen att jag hade kakor i ungen liite för länge så musikkåren fick misslyckade kakor. Men de åt för glatta livet ändå. Toppade dagen med ett styrelsemöte och har precis landat i soffan och har nu en goskisse i knät och en kopp te i handen. Händelserik dag med andra ord!

Hann förövrigt på 45 min imorse duscha, fixa till ett förjävligt kaluffs som hade bildats på mitt huvud under natten, slänga i mig en snabb frukost OCH gå en SNABB promenad på 20 min för att komma precis på minuten i tid! Imorgon ska jag ställa klockan så jag slipper stressa då det är vikarie som gäller även imorgon!

Inga kommentarer: