söndag 23 januari 2011

Att se på film.
Alla vet vad "att se på film" leder någonstans. Ikväll går "I, robot" på tvn och jag har aldrig sett hela den filmen även om jag har sett den två gånger, med samma person. Så ikväll tänkte jag satsa på att se hela filmen utan att somna ifrån den i någons famn eller helt enkelt busa och mysa bort hela filmtimmen med någon. Tror ni jag lyckas?

Jag har ännu inte tagit av min pyjamas och känner lite att det kanske är det som tillhör söndagarna? Uppsatsen är i alla fall färdigskriven och tyvärr så är även godisskålen snart slut.. var ni tvungna att lämna kvar en hel skål med godis igår tjejer? Har knappt stigit ur sängen så börjar få lite dåligt samvete för den där godisskålen. Men antar att det är våra brister som gör oss till människor.

I min himmel, är det bara du och jag.

Clara

Inga kommentarer: