fredag 14 januari 2011

Dag 05 – Något du aldrig glömmer
Här är det väldigt många minnen som ploppar upp i mitt lilla huvud, och ja tyvärr. De mesta om dig.

Några minnen som handlar om han är när han första gången sa till mig att han älskade mig. Eller när vi somras stod på bryggan när vi var på västkusten och tittade på solnedgången tillsammans. Om man ändå kunde spola tillbaka tiden..

De minnen som verkligen ligger mig närmast är självklart de med mina kära vänner. De som får mig att skratta även om jag helst skulle vilja gråta. Vad skulle jag göra utan er? Massa tjat, att moffa i sig, och ligga uppe länge för en mysig film och tjejprat.

Något jag aldrig kommer glömma är mina käraste vänner som står mig närmast. Stora ovationer till er att ni orkar med mig som den överpositiva och kärleksfulla tjej jag är som kan bli riktigt övertrött!



2 kommentarer:

Jessica sa...

darling!♥
vi får nog faktiskt se till att det blir nån sån kväll väldigt snart? :)

Clara Jansson sa...

Ja, det tycker jag faktiskt låter väldigt bra! :)