lördag 29 januari 2011

Dag 21 – Något som gör dig glad
Har inte haft min kära dator på länge, för lånat ut den till pappa i några dagar men nu har jag fått tillbaka min lilla käraste!

Något som gör mig glad är att se andra människor glada. Ett stort leende kan göra många dagar helt underbara. Jag älskar även överraskningar och det kan göra väldigt mig extremt glad! Att inte veta om att någon planerar för min skull, att någon kanske gör något speciellt för just min skull.

Att göra något något speciellt för någon annan eller hjälpa någon av mina närmaste. Det är som ett enegrirus i min kropp. Att jag vet att jag har gjort något speciellt för någon och att just den här personen har fått det bra och att det är jag som har hjälpt till, det är något som verkligen får mig glad.


Sitter ute i björneborg hos lilla mormor&morfar och äter massa gottigott. Ångrar lite att jag häromdagen sa att alla hittar tillbaka till varandra, för det verkar ha gjort att alla lämnar varandra istället? Kvällen kommer jag spendera med mina kära vänner. Mat, skratt och underbart sällskap får göra min kväll lite extra speciell!

Inga kommentarer: