måndag 31 januari 2011

Dag 23 – En hemlighet
Ojojoj, jag har så grymt många hemligheter. En del vet ingen om, och en del vet några enstaka personer om.

Jag har småsaker som jag måste göra varje kväll. Som att jag verkligen inte kan sova i en säng med smulor eller liknande i, så varje gång jag ska sova måste jag borsta av lakanet..

Eller att jag måste titta att jag har ställt väckarklockan rätt minst två gånger innan jag kan somna.
Det här kanske kallas tvångstankar, jag vet inte..

Har även en liten hemlighet, eller man kan egentligen kalla det en dröm. Att komma hem från en lång resa och mötas av sin käraste. Springa mot varandra och kunna hoppa upp i sin älskades famn. Alla små prinsessors dröm om jag får chansa.

Nu fick nu nog kanske veta liite för mycket, men får väl bjuda på mig själv. Nu ska jag sätta igång med att lägga över bilder till ett usb-minne. Amanda, du får det i morgon!

Clara

Inga kommentarer: