onsdag 12 januari 2011

Dag 03 – Din familj

Mamma ♥
Min mammi heter Cajsa och är 42 år gammal. Hon har en sjuk humor inte alla förstår, nej inte ens jag ibland. Hon älskar att motionera och åka skidor är nog hennes favorit. Min mammi brukar brukar säga att jag gick från ett barn till en vuxen, men i hennes ögon.. kommer jag nog alltid vara ett litet barn.





Pappa ♥

Min pappi heter Ken och är 49 år gammal. Vi två är nog mest lika. Både personlighet och kroppsbyggnad. Kort och tjock, hehe. Han brukar förstå mig på ett
 annat sätt. Jag är nog pappas flicka.




Lillasyster ♥
Systern min heter Hilda och är 12 år. Alla säger att vi är lika och jag kan ju inte direkt neka till det. Ja, vi är lika i utseendet men icke i personligheten. Den här ungen är galen! Hormonerna har börjat spöka och hon är en riktigt plåga ibland.




Kissemissen ♥
Det här det nyaste tillskottet i familjen, heter Tessan och är snart 3 år. Hon följde efter mig hem när hon bara var några veckor gammal och djurälskare som jag är kunde jag bara inte lämna henne kvar ute. Jag tog självklart med henne hem och här stannade hon även. Hon är galen och har en muskelsjukdom. Men hon är min gosis!




Mamma och pappa bor inte tillsammans utan skilde sig för lite mer än 3 år sedan. De är fortfarande bra vänner och allt fungerar jätte bra mellan alla i familjen. Jag är glad att jag är en del av just den här familjen.
Älskar er!

Inga kommentarer: