måndag 24 januari 2011

Du gjorde mig lycklig enda ut i fingerspetsarna.
Det märks att det nya året har börjat och att de gråa och trista dagarna snart är förbi för de flesta. Alla går runt med ett leende på läpparna och det är precis som ni flyger runt på små rosa moln.

Hösten är och kommer alltid vara en grå och trist tid när alla är lite deprimerade över vädret. Även om hösten/vintern kan vara jätte mysig med tända ljus och en mysig film, men det är inget som slår att snön börjar smälta osv.

Det märks att alla har gått runt och deppat och jag har verkligen varit en av alla, om inte mest av alla. Många avslutade förhållanden mellan vänner eller kärlek under hösten men de flesta verkar ha hittat tillbaka till den man hör hemma hos. Jag är en inte den svartsjuka personen av mig, men nu är jag grön av avund.

Jag är avundsjuk på er som hittat tillbaka och speciellt på er som redan har den ni älskar vid er sida. Men när är det rätt att göra uppoffringar för sitt förhållande.? Snälla för min skull, ta vara på det ni har.. innan ni förlorar det. För ni vill inte hamna i den sits jag nu sitter i, att gå runt med en klump i magen varje dag tär på krafterna.

Clara

Inga kommentarer: