tisdag 18 januari 2011

Som Jin&Jang
Med toffsen på sne och mjukiskläderna på så har jag suttit vid köksbordet nästan hela dagen och försökt få till lite plugg. Jag blev hemma idag, för vaknade med huvudvärk och tror det hade med att göra för jag hade fått för lite sömn, för vid 12 vaknade jag upp lite piggare med huvudvärken borta. Tyvärr tror jag huvudvärken börjar komma tillbaka.. jag som ville träna ikväll. 

Vet ni om att det bara är 22 veckor kvar till sommarlovet.. Låter inte det ganska så underbart?

Jag är så jävla slut och mår så fruktansvärt obra. Okej, skolan går väl bra, rent människomässigt. Jag tycker jag håller humöret uppe någorlunda iallafall, men jag vill verkligen bara braka ihop i en hög och gråta ungefär hela tiden. Min kropp är helt sönder.

When I see your face. There's not a thing that I would change. Cause you're amazing. Just the way you are. And when you smile, The whole world stops and stares for awhile

Clara

Inga kommentarer: