måndag 24 januari 2011

Dag 15 – Något du ångrar
Det är väl egentligen en sak som är ganska komplicerad att skriva om, eftersom man lär sig av sina misstag. Man kan göra saker man ångrar, men om samma situation kommer upp igen vet man att man ska göra det motsatta om man var missnöjd med det förra resultatet.

Det finns tusentals saker som jag ångrar och skulle aldrig ens kunna ta upp alla dessa saker här, jag har lärt mig om mycket men det finns även saker där som man verkligen ångrar att man kunde ha gjort annorlunda.

Jag har alltid varit den fega och blyga tjejen och jag önskar att jag skulle ha kunnat visat framfötterna på ett annat sätt i mitt liv. Som tur är, har jag endast levt i snart 18 år, så jag har livet framför mig. Men ändå.

Jag ångrar att jag alltid ska vara så jävla feg, jag ångrar att jag antagligen var en ganska dålig flickvän och jag hatar att jag släppte iväg dig. Jag trodde allt skulle ha gått över tills nu, men nejnej. Allt jag önskar mig är ett "jag saknar dig", något som jag aldrig kommer att få.

Går under jorden ett tag nu, drar något gammalt över mig med inställningen till att det här kommer aldrig bli bra igen.

Inga kommentarer: