söndag 30 januari 2011

Hoppas.
Nu när jag snart ska bädda ner mig under täcket hoppas jag så innerligt att jag ska få sova utan några mardrömmar. Natten som var, va riktigt jobbig. Så fort jag blundade så ploppa du upp i mitt huvud och det gjorde att jag inte riktigt ville blunda, jag ville inte sova, jag ville inte drömma. Jag vaknade flera gånger om med en märklig känsla, en klump i magen.

Jag vill inte slänga ut alla mina problem här, men det är inte så lätt. Jag vill inte slänga ut alla mina problem över er alls. Jag är som en liten bok, med en massa hemligheter och enormt känsliga tankar. Om jag hade kunskap och möjligheter om att skriva en bok om alla känslor jag upplever nu så skulle jag göra det. Eller finns det verkligen några ord på hur jag mår? Nej, den skulle nog bli tom, lika tom som jag nu är. Jag spricker snart.

Inga kommentarer: