fredag 14 januari 2011

Zombie..
Du vet vad jag tycker om dig och hur jävla mycket jag gillar dig. Skulle kunna skriva en bok om det. Men du har ju faktiskt en uppsats skriven om dig i alla fall. Ditt skratt är underbart. Skrattet fanns där varje dag. Man kunde vara hur arg eller ledsen som helst, så fort jag fick se dig blev jag lycklig. Varje gång jag var med dig mådde jag bättre än vad jag någonsin mått. Tyvärr räcker inte det för att få dig. En tjej som mig får inte en kille som dig.

Du är allt jag vill ha. Du gör mig galen och konstig, jag kan inte ens bli sur på dig. När jag såg dig blev jag nervös, jag blev lugn och mådde fantastiskt. Men framför allt blev jag fri! Jag vet att jag borde släppa dig så du blir fri. Men det är så in i helvete svårt. Varenda förbannade dag och kväll tänker jag på dig.
Jag är mer kär i dig än vad som går. Förlåt.

Är så sjukt trött så jag inte fattar vad som pågår med mig. Jag sover, och när jag inte sover är jag jätte trött, som en zombie. Har proppat i mig en stor tallrik med tacos, så nu behöver inte jag äta på flera veckor. Ska man bädda ner sig under täcket med en bra film resten av kvällen tro?

Clara

Inga kommentarer: